![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hej, har lyckats att hämta hem Ångloket BJ C3.Men problemet är, att den med ikonen kommer in på listan, som man ska klicka på.Jag har klickat flertal gånger och inget resultat.Den är visseligen en betaversion, men det borde komma in i spelet ändå, eftersom jag har lokets kolvagn bland favoriterna.Finns det någon som vet mera om detta problem,och hur man gör???.Har tidigare hämtat hem olika typer av SJ,s ellok utan problem, så något fel är det.
Tacksam för svar. Tack på förhand. MVH. bjrn |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
JAg tror det är ljudfilerna som saknas... Tror det ska vara BR41s ljud... Sök på auran
MVH, Mikael ![]() http://medlem.spray.se/micke_asson http://www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Stämmer som micke321 skriver.
Du behöver, se nedan. Annars så syns bara tendern i railyarden Det första äkta svenska ångloket ser sitt ljus. En beta av BJs litt C3. För att få korrekt ljud behöver du dessa filer: hornsound <KUID:48366:54000> enginesound <KUID:48366:53000> Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Hmm... min cab till det tåget e från ett disel lok[xx(] Är det bara så för mig eller[8]
/Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Cosmonova Trains" | Pson | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-06-07 01:08 |
Vet Fredrik eller nån? | lan | 3D-design - Trainz | 46 | 2003-11-01 18:02 |
Senaste nytt från verkstaden | tufftuff | 3D-design - Trainz | 87 | 2003-10-06 15:06 |
Varför så snorkiga? | ivarjobbe | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-29 11:16 |
Varför kan man inte få hem filen? | Hawk | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-12-26 00:07 |