![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Jag får tacka för svaren jag har fått.Ni har rätt, att jag borde ha angett typen av data jag har.Jag får börja om från början.Betr datan, så har jag en AMD Duron(tm)processor 256.0 MB RAM.Filsystem och minne (virtuell)32 bitars. Bildskärmskort NVIDIA GeForce 2 MX/MX 400.Problemet som jag just nu försöker att komma underfund med, är att jag har laddat hem från Auran "Winterland plus Ångloket Sj,s, "Bj C3.När jag har fått in dessa objekt, så får jag upp ikoner på skrivbordet, men inte till simulatorn.Jag har gjort allt för att få in dessa objekt till simulatorn, det är ett nyinköpt Trainz Railroad Simulator 2004 plus Svenska tåg 2004.Men nu är frågan.1 hur gör jag för att få hemladdningen till just simulatorn och inte till skrivbordet???. 2, ska försöka att göra en kopia av "ÖSJ" och dom har ett lokstall i Mariefred som jag vet, och vart hittar jag något lokstall i Trainzsimulatorn, finns det överhuvudtaget med i Trainz.
Vore tacksam för om någon kan svara mig på dessa frågor. Tack på förhand. Mvh: bjrn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
Hemtagningen från DS består av nedladdning av filer/objekt. Dessa hamnar där du anger att de vill hamna när du laddar ner, i det här fallet på skrivbordet. Dubbelklicka på dem och de installeras. Sedan är det bara att köra. Möjligen måste du först starta ContentDispatcher.exe och stänga denna innan du klickar på de filer du laddat hem och ska installera. Den ligger normalt här: C:\Program Files\Auran\TRS2004
![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som känner igen sig [Bildgåta] | Fredrik | Off-topic | 11 | 2004-06-07 20:18 |
TRS 2004-frågor igen | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-01-13 22:38 |
Tillbaka igen | DV12 | Off-topic | 2 | 2003-06-25 19:53 |
Lite hjälp me byggandet (igen)! | flensburger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-06-01 21:48 |
Hej igen | DV12 | Off-topic | 3 | 2002-12-16 18:37 |