![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Har nån nagon ide om hur man ska få tillgång till aurans FTP om man inte har visa kort och vill ha tillgång dit?
/Blappe |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag antar att du köpt en egen kopia av "spelet" . Då borde du kunna registrera dig som användare och komma åt forum och "Download station"
Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Japp. det har jag. Men man jag vill ju kunna ladda ner från FTP. Jag e ju hamster så jag vill ju ha tillgång till ALLA object.
/Blappe |
![]() |
![]() |
#4 | |
Member
|
![]() Citat:
------ Andreas (Halalko) Medlem af DSB Designteam |
|
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Rätta mig om jag har fel, men jag har för mig att man måste ha First Class Ticket för att ladda ner via FTP. Det var för många som laddade ner allt, så man var tvungen att införa en begränsning. Detta kan ha ändrats. /Lars |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Har oxå fattar som att det är så. Vill ju bara ladda ner allt godis som finns.
/Blappe |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Jag har varit inne på ftp:n utan First Class Ticet iofs så va de för några månader sen.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ett litet tips från en gammal "Trainzer"
Ju mer man har laddat ner ju längre tid tar det att starta Trainz. Själv hade jag "allt" men nu har jag rensat hårt för att få min gamla burk att fungera med som jag tycker vettig tid. Min son har precis beställt en "top of the line" 3GHz med GF5 kort så det ska bli intressant att se hur Trainz går på den ![]() Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Der er en fra den danske TOTR gruppe der sælger UTC til folk uden VISA til 250 DKR med porto !
Gregand Team Train-sim.dk www.train-sim.dk "The Place for danish trains" |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
http://www.auran.com/trainz/forum/sh...threadid=34759
Gregand Team Train-sim.dk www.train-sim.dk "The Place for danish trains" |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Cosmonova Trains" | Pson | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-06-07 01:08 |
Datorköpartagen! | Json | Off-topic | 41 | 2004-06-02 10:23 |
Senaste nytt från verkstaden | tufftuff | 3D-design - Trainz | 87 | 2003-10-06 15:06 |
Titta inte in här, inte mycket att se ändå ;) | tufftuff | 3D-design - Trainz | 5 | 2003-05-13 22:44 |
Går inte komma in på http://msts.e-buzz.net/ | pglrtrain | Off-topic | 1 | 2003-05-12 16:41 |