Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-04-29, 21:45   #1
Chessie System
Senior Member

Reg.datum: Nov 2001
Skicka ett meddelande via MSN till Chessie System
Standard For dom som undra var jag har tagigt vägen.

Hej på er allihopa! Är bara här och hälsa på er och se hur ni har det nu för tiden. Som ni vet tidigare, så blev jag av med alla MSTS filer PGA en hårddisk krasch för nån månad sen och orkar inte att ladda hem alla filer igan så valde jag nått annat hobby istället.

Jag har köpt en Pontiac Firebird Formula 400 från 1974![8D] Den är en hel del att göra vid bilen men tex slipa rost och sånt men det är just det som är roligt.

Här är en bild på bilen.

Sen för dom som undra, en ev comeback till MSTS är inte omölijgt. När det blir kan jag inte säg just nu.

/over and out

/Chessie System
Chessie System besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-04-30, 17:06   #2
niofem
Guest

Standard

Hej själv! Kul att du hör av dig, folk kommer och går på forumet även om de flesta stannar.

Citat:
quote:
Jag har köpt en Pontiac Firebird Formula 400 från 1974![8D] Den är en hel del att göra vid bilen men tex slipa rost och sånt men det är just det som är roligt.

Här är en bild på bilen.

/over and out

/Chessie System
Häftig bil! Det är något speciellt med 60- och 70-talsjänkare, något visst men ändå oidentifierbart. Kraften, känslan, väghållningen...

Skämt åsido, slipa rost är väl sånt man får räkna med. Dessutom känns bilen mer personlig om den är lite kantstött och man fixar bort rost, polerar den och så vidare. Inget är mer humörshöjande!

På återseende!

/ Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:44.