![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tänkte ladda ner 2 rutter ifrån train-sim.com ikväll.....
Efter mycket möda kom jag in och började ladda. Det var visseligen 2 stora rutter, men detta har jag aldrig fått förut (fick inte ens den sista jä**a filen!!!!): ![]() Säger bara det: Har train-sim.com blivit sämre eller har det blivit sämre????? Är det nån annan som lyckats få detta medelande? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Nej jag har inte fått det men tänkte ställa en fråga hur länge var du inne eftersom jag har varit inne 1och en halv timme utan att få det där medelandet
ha en bra dag Vd VSJ [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skapa ett nytt konto? Eller har de begränsat det till IP-nummer?
Å andra sidan kan jag förstå att de måste ha en enorm belastning med tanke på hur stora de är och att de måste begränsa för att siten ska kunna leva vidare och deras avgift är ju rätt billig 65 öre per dag för obegränsad tillgång under ett år är inte farligt. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Det blir alltså 237,25 per år
ha en bra dag Vd VSJ [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Location och Time Event i aktivitet | alaska | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-04-28 22:19 |