![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja nästan ny och nyannonserad på svenska 3dtåg forumet förvisso, Release var dock redan: 12e december vill jag minnas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jo, den har varit släppt i en vecka har jag för mig!
Jag köpte den själv i söndags, var ganska klurigt att komma igång i början, men ganska trevlig simulator när man väl kommer igång. Visserligen en del buggar, som jag hoppas att de kommer att fixa så snart som möjligt. Mitt spel kraschar dock lite då och då, oklart varför. Hoppas att även det fixas i en uppdatering. En snabbrecension (plus och minus) + Rolig stadssträcka att köra Roligt med en co-pilot samt radio som man får trafikmeddelanden osv ifrån Man kan ändra väldigt mycket detaljer i vädret Man kan simulera fel på bussen (fel på ljus, bromsar osv) Passagerarna knackar på dörren om de vill in, står i bussen om det är fullt osv - Bussen är alldeles för lättstyrd Bussen stöts ifrån ordentligt om man kommer för nära trottoarkanten vid en hållplats Spelet kraschar utan anledning ibland För lång väntetid vid rödljus (gör det OMÖJLIGT att hålla tidtabellen) För svårt att hålla tidtabellen oavsett tid på dygnet.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kul med Lion's City! Vill man dock köra en riktigt bra Lion's City så ladda ner den till OMSI.
Ser också att det är TML som gjort den, så kommer ha alla klassiska TML problem som att spelet kraschar, sjuk fysik och att bussarna är ett skämt att köra. Sen har dem återanvänt samma ljud, bilar och massa annat från gamla spel med. |
![]() |
![]() |