![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... som jag började på för att göra en gamx-tutor, nu blev det bara en vagnsida innan tutotiet lades ned, p.g.a. rringa intresse.
Men jag vill själv ha något att hänga efter Förstlingen och Novelty vid mina "berömda Jubileumskörningar" ![]() Vagnen är av typ Postdiligens, 1850-80-tal. Kommer strax i Download:
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
och.. väntar på att Moster Hulda ska göra politik av denna... står det inte "1 CLASS".. på vagnen... hon kan en hel del om det feodala gamla England... Hugaaa! .. ser när jag tar på mig glasögona.. att det är en svensk kreation.. men med Förstlingen som dragare.. kanske det kan bli svensk/engelskt..?
och.. Tack Lan.. för ytterligare en fin kreation.....!
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2012-12-15 klockan 20:40. |
![]() |
![]() |