![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Jag håller på med något riiiiktigt tråkigt.
Under sommaren har jag använt en bärbar dator för att köra Trainz. Så nu är min stationära dator helt ur sync med den bärbara. Så jag håller på och synkar 15GB av "local" mapp över mitt nätverk med härliga 400kb/s.... Sen kommer en härlig ombyggnad av databasen.... Systemunderhåll är inte kul.... Jag kom just på att jag undrar egentligen varför jag gör det här - jag skall nämligen byta stationär dator snart också. Min 4 år gamla dator är inte snabb nog för bland annat Trainz så den skall ersättas med något lite bättre. Så nu sitter jag här och blir nostalgisk - jag gillar nämligen XP 64 bättre än windows 7. Speciellt eftersom sista versionen av mitt 3D program inte funkar fullt ut i win7.... så det blir att migrera till Blender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag glömde ju att ställa den fråga jag egentligen tänkt ställa
![]() Att exportera till en CPD och sen importera - är det långsammare? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]() Citat:
Att det tar tid är att det är en massa småfiler som skall kopieras o det tare en j...la tid det, det går snabbare att packa filerna och sedan packa upp dom på den andra datorn, det var vad jag gjorde när jag skulle ha över det till min bärbara o det funkade kockrent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |