![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tänkte informera om att BCCS på engelska släpps imorgon.
Jag kommer köpa även denna version trots att jag har den tyska, eftersom jag missar ganska mycket av spelet när jag knappt förstår något ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Var kommer man kunna köpa det som boxad version? Har inte sett något på Aerosoft.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu finns den som download: http://secure.simmarket.com/default-en.html
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Spelet kom idag, bekvämt i brevlådan!
Ska testa det. Köpte det från First Class Simulations. Gick rätt snabbt (tog fem dagar) och det ända jag kan anmärka på en så länge är att det var några sprickor i fodralet och att det inte ingår någon tryckt handbok som det gör hos Aerosoft. Ligger som PDF-dokument. ![]() |
![]() |
![]() |