![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Hej,jag har nu gjort en rutt i Route Editor, ända från grunden och jag är helnöjd. Problemet är dock att jag inte kan hitta rutten någonstans i själva spelet. Hur ska jag "spela" den? (sätta ett tåg på den).
// Tack på förhand Simon Senast redigerad av simonn93 den 2010-03-28 klockan 20:08. Anledning: hel(b)öjd till hel(n)öjd |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Du måste göra en path i activity editor. Guide finns på banbyggarna.se. Jag hade också problem med det när jag var ny med MSTS för kanske 5 år sen. Jag minns fortfarande min försa rutt jag byggde för eget bruk, den var ca 5 km lång och baserad på världen i sagan om ringen... Snyft!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Om vi nu "låtsas" att jag inte vet vad det är... så.. liksom.. du vet :P
Jag har precis börjat använda det och är en så kallad newbie. Innan har jag bara kört tågen och sånt. // MVH simon |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ingen fara, vi har alla vart nybörjare... Gör man en egen rutt måste man skapa en path med activity editor. Annars kan man inte välja rutten i msts (den syns inte i listan!). Enklast är att följa denna guide och göra en enkel aktivitet: http://www.banbyggarna.se/guider/Aktivitet.htm Kolla även övriga guider på Banbyggarna!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack, du är bäst
![]() |
![]() |
![]() |