![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har en massa onödiga filer i Content Manager. De är från DS, men inte nerladdade. Hur får jag bort dessa? Trycker på delete, inget händer, högerklickar och letar upp delete, den är grå markerad. Hur tar man bort detta onödiga skitet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
All den "skiten" går nog inte att ta bort (vad jag vet), och det är inga filer, bara uppgifter på vilka filer som finns på DLS.
En av fördelarna med all "skit" är att man t.ex inte behöver gå in på DLS för att söka efter ett objekt om man vet vad det heter, eller har något ord eller några bokstäver i namnet (på DLS krävs i regel hela namnet när man söker), då kan man göra sökningen i CM istället och köra download direkt därifrån. Sen är man ju konstant uppdaterd med alla nyheter som rammlar in ((trainz assets database updates).
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2010-02-08 klockan 18:27. |
![]() |
![]() |