| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Admin & STW-member 
			
			
			
			Reg.datum: Aug 2001 
				Ort: ,  , Sweden. 
				
				
					Inlägg: 5 814
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hur är det för TS-2009, RS och TS-2 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Klarar samtliga simulatorer opacity map-texture för fönster eller är det 32Bit Alpha i modellen diffuse Textur som gäller?  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
   
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jag vet inte säkert, men det är få spel som använder opacity-maps, så det är nog säkrast att köra på Alpha-kanaler.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	UVW = Usch, Vilket Wansinne  
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |