![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Alltså... Här har man letat som en idiot i Eslöv, också ligger det i Kalmar!
![]() ![]() Sådär ja! Då ska jag bara skriva fakturan och skicka iväg, så är det klart. ![]() För er som inte är med, så kolla 05:00 - 09:15 i det här youtubeklippet!
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-09-24 klockan 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Skandal!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Som den tågmupp jag är, så noterar jag brunvagnarna till Mönsterås i fönstret!
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Tidigare ssg
|
![]()
Hahahahahaha, mycket bra där Simon, garvar halvt ihjäl mig här nere.
"Ska jag betala dig pengar? Svar Ja! Varför då? För att jag nämnt dig i radio och sånt kostar pengar seru! Jag har inte bett dig om något, jag tänker inte ge dig något, äh du är ju inte. Klick!!!!..Hallå, Hallå....Fan också..." ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Kekke och Raimo från Finlandia Design
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Från riksost! Någonting att driiiicka Från riksost! ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
Haruuu, börjaa röka? Nej, men principen av att du gör det känns väldigt angelägen för mig just nu ![]() |
|
![]() |
![]() |