![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Jag är inte så bra på att bygga i gmax men här har jag börjat med Nils Erikssons terminal.
Senast redigerad av marmarmar den 2010-06-17 klockan 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En bild hade inte varit helt fel, så att vi ser vad vi laddar ner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Här ska bara färdiggjorda projekt för Trainz finnas för nedladdning och inte halvdana projekt som inte ens går att installera i Trainz. Det här hör hemma i 3D-design och jag skulle föredra bilder på bygget istället för att behöva ladda ner en massa Gmax-filer, för att se vad du håller på med.
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
ok men jag skriv fel den är färdig förresten hur tar man bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Du trycker först på knappen Print Screen (finns oftast bredvid F12 knappen). Efter det öppnar du paint eller valfritt bildbehandlingsprogram. Tryck nu på ctrl + V för att lägga in bilden i paint. Spara den nu som .jpg fil.
För att lägga upp här på forumet är det enklast att scrolla ner lite under rutan där du skriver meddelanden och väljer "Hantera bifogade filer". sen är det bara att följa instruktionerna i fönstret som öppnas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
det sista visste jag men tack för hjälpen
|
![]() |
![]() |