![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Var ute och lekte lite med kameran, här följer resultatet:
![]() ![]() ![]() Här tog batterierna slut. Annars hade jag dragit mig mer mot stan, och Riddarholmen. Med dom här bilderna vill jag passa på att önska alla forummedlemmar en riktigt god jul! Som vanligt är all form av kritik välkommen. ![]() Senast redigerad av Robert den 2007-12-24 klockan 02:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vackra bilder, speciellt den första. Härligt ljus!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Riktigt härliga bilder, speciellt den andra. Känner igen den bildidén lite, kan den ha uppstått på en promenad från Fotovideo till Scandinavian Photo i torsdags?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
![]() Tack båda 2 för kommentarerna! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Riktigt fina bilder, jag tycker att 3:an är riktigt imopnerande, det är något med ljuset,djupet o höjden som gör det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Nice Bilder Och jag gillade stads bilden den va Välldigt Färgglad på sitt egan sätt
|
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Jag fastnar någ mest för bild två.. Schyst lju och så. den första bilden tycker jag är lite oskarp men det har kontrast endå.. och den sista (bild 3) har ett mycket fint djup... Men tvåan vart favoriten
![]()