![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
När man är i Driver mode kan man ta fram en karta.
Ibland när jag tar fram kartan så åker den bara iväg åt vänster eller höger och blir helt omöjlig att stoppa. Är det fler som råkar ut för det här? Går det att förhindra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jo, jag har också råkat ut för detta ett antal ggr (ett antal ggr = ca 100 ggr).
Jag brukar "stoppa" den genom att hålla i med vänster/eller högerpilen på tangentbordet, beroende på vart den förflyttar sig, om kartan åker mot höger så håller jag i vänster pil så kan jag stoppa den. Efter ett tag så blir allt normalt igen och du kan se kartan utan att den ska röra sig.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag brukar också ”hålla emot” med piltangenterna men det har inte hjälpt. Kanske har jag inte varit lika uthållig som dig. Skall pröva att ”hålla emot” längre tid.
|
![]() |
![]() |