![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Gjorde denna modell för trainz, men släpper filerna fria för att alla ska få glädje av den (typ konvertera till något annt spel ex. msts)
jag har gjort byggnaden efter egna gissningar, orginal texturerna kommer från vår kära fotograf Bengan. Byggnaden är fri att använda för konverting till andra spel (dock skall mitt namn så kvar som orginalskapare). Ska filen användas i publicerings syfte eller något annat så skall detta enbart göras med mitt samtycke. 1 st 3ds fil 1 st textrufil (tga) 1 st readme fil
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2006-08-06 klockan 19:38. Anledning: lite omformuleringar samt glömde bild |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Gör en CDP så man kan ha den i TRS.
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Daniel: Är det inte den som finns i tråden precis under denna tråd som man kan ladda ned?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
morr, vem flyttade detta tråd, aja tilläggas kan ju att trainz versionen finns på:
http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=11788
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hittade en zip i min dator med en snygg transformatorbyggnad i 3ds-format, men undrade som tusan vem som gjort den...
![]() ![]() Så, Leoj, tror att readme-filen är helt tom... Hade tänkt att den här byggnaden blir finfin i MSTS oxå, nu vet jag vem skaparen är, så rätt credit kommer med. Du får gärna skicka mig din riktiga readme-filen, så den kan följa med objektet, om det är ok att den i oförändrat men konverterat skick kan läggas upp på banbyggarna för MSTS? Och, stort tack till att du delar med dig käll-filen, det uppskattas verkligen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Bilden som du laddat med är alldeles svart det syns inget, eller är det bara jag som inget ser?
Mvh Jonni |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tar mig friheten att lägga upp en bild, med lite dagsljus på...
![]() Senast redigerad av Mazz den 2006-08-06 klockan 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
hm... klantade mig lite
![]() hade en fil som hette readme.txt och en annan som hette readme.txt.txt ![]() gör som ni vill, så läng mitt namn står kvar som skapare ![]() aja, men nu är filen korrekt...