![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Hejsan.
Nu har jag kört, byggt bana och även laddat ner uppdateringen till 1.1.2. Fortfarande inga problem, spelet funkar bra även om någon ryckighet kan förekomma i vissa situationer. Kör OpenGL, den funkar bäst tycker jag. Har också hämtat ner "gmax" och här föreslår jag en ny tråd på Forumet där vi som inte är vana att arbeta med dessa program kan få stöd och hjälp. Vad tycker ni om det. Robert (tidigare publicerat i tråden nedan om XP) Tråkigt att höra att Trainz inte funkar i XP, har ju beställt programmet. Trainz kom idag och efter installation funkar allting perfekt, i båda lägena. Jag har en PentiumIII AMD1000Mhz, Nvidia Geforce 2MX/MX400 och 256Mb ramminne. Har bara provat standartinställningen, 800*600, 32-bit än så länge. En som är nöjd och ser fram mot många timmar nöje. Robert |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Robert
Vi har ju en avdelning på Trainz-delen som heter 3D-design Trainz. Där får du och alla andra gärna posta frågor om gmax (och annat) som rör 3d-design. En bra start för gmax kan man få här - http://www.passion3d.com/Gmax_avi.html /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hmm... en fråga på sin plats: AMD Pentium III?
![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Okey, fel av mig, det gick av bara farten. Det ska vara AMD Athlon 1000Mhz naturligtvis. Sorry.
Robert |
![]() |
![]() |
#5 | |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Mvh Mikael R ![]() VD på VTK AB - Virtuella Tågkompaniet AB Edited by - mikael on 27 March 2002 18:12:05 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fungerar msn för er? | DJTimboy | Off-topic | 7 | 2004-11-26 20:55 |
Nu fungerar Banbyggarna rätt.... | Banbyggarna | Allmänt om tågsimulatorer | 0 | 2004-07-21 19:12 |
Hur fungerar atc | guZZi | Off-topic | 7 | 2003-01-20 11:44 |
TGA Tool 2 fungerar inte! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-07-30 07:20 |
Hur fungerar det med "Custom" material? | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2002-06-21 15:03 |