|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Är det någon är i från forumet som ska till Banmuseet i helgen? Alltså mellan den 29 april- 1 maj?
|
|
|
#2 |
|
Hyttåksfettischist
|
Jupps!
![]() Måndagen närmare bestämt.
|
|
|
|
#3 |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Synd att man inte kunde komma ner.. Men måste spara pengarna nu.. tjaa, kanske skulle komma om någon annan betalar?!
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
En information som inte har gått ut så offentligt.
Är att det ska byggas en modelljärnväg på museet som är till Salu. // En av rallarna som ska bygga
|
|
|
#6 | |
|
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
Citat:
|
|
|
|
#7 | |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Citat:
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Det var tänkt så, fast det har ändrats då jag nog främst skulle åka för att NJ's resa verkligen skulle vara unik. Fattar inte att folk inte nappade...
![]()
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
Nu är jag dålig på kartor. Men passerar man Ängelholm om man åker X2 till GBG?
|
|
|
#10 |
|
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
Om man åker med X2 från Malmö till Götborg, går tåget via Hässleholm. Men åker man X31 mellan samma städer passerar man Ängelholm. Ligger strax söder om Hallandsåsen.
|
|
|
#11 |
|
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
Jag och Ice_tobbe ska dit imorgon! men vet någon hur länge de har öppet?? ska ta tåget!
|
|
|
#12 |
|
Medlem
|
ska också dit imorrn.....mina föräldrar ska köra
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem
|
jag var där idag, lördag
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem
|
Jag var där med Metal_henke vi tog tåget in där kl:09:55 det var skit kul med mega-mycket märklin
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() !!!!!!!!//Tobbe!
|
|
|
|
#15 | |
|
Medlem
|
Citat:
. Men lite modelljärnväg var där. Och imorgon är det marknad där. Så det kommer att finnas lite modelljärnväg till att köpa. Åk dit imorgon också om du ska köpa Modelljärnväg. Vad tycker ni som varit där om vår Modelljärnväg? Alltså den som vi bygger på för fullt?
|
|