![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! hur tar man bort sina in lägg min dator som ja har trainz på har laggt av helt så ja hoppas inta ja få vänta för länge på ett nytt moderkort.
MVH Gubben50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Uppfattar jag rätt om du undrar "hur man tar bort inläggen från forumet" ?
I så fall undrar jag varför du vill ta bort dina inlägg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Man kunnde ju ta bort dom bilder som ja har skickat upp gå det inte å ta bort texten. det tar ett tag inann ja få ett nytt moderkort det var därför ja ville ta bort mina inlägg.Så det va därför ja undra om det gick å ta bort sina inlägg.
MVH Gubben50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Användare själva kan inte ta bort sina inlägga. En moderator eller administratör kan göra det.
Men jag förstår ändå inte varför? Du har ju postat fina bilder om ditt ruttbygge, varför ta bort det? Jag ser att du tagit bort alla dina bilder i din tråd men jag förstår inte syftet? Om alla skulle göra så är ju ett forum helt meningslöst? Ångrar du att du visade bilderna eller vad är anledningen till du tagit bort alla bilder? Senast redigerad av Fredrik den 2006-02-10 klockan 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Undrar samma sak?
![]() Du behöver inte ta bort bilderna bara för att det ska ta mindre plats i forumet (ifall det var syftet). Tycker det är trevligt att blädra i trådar och hitta bilder på rutter.