Jag har försökt att installera tyska tunnelbanan som flera på forumet tipsat om och som ska finnas på
http://www.m-r-software.de/ enligt vissa källor här, då vet ni säkert vilken bana jag har försökt ladda ner och nedladdningen går bra, men för att börja med problemet i trs 2006, när man öppnar manage content, och letar reda på dessa filer, kan bara vissa extraheras eller vad det heter så att filerna i fråga kan användas i trs 2006 klanderfritt.
Och det gick även utan problem att ladda ner samma filer till trs 2004, men när jag skulle söka reda på 2 stycken kuidmappar i world-downloads i auran mappen fanns bara en av dom kuidmapparna som behövdes enligt sidan jag laddade ner ifrån.
Resultatet blev att en hel hög med tillbehör såsom stationer, tunnlar, bänkar, hus etc etc... finns i listan man hämtar tillbehör till rutter och sådant i trs 2004 och trs 2006, jag menar menyn i dessa program med en symbol som föreställer ett hus och en annan som föreställer ett spår, verktygsmenyn alltså, där finns horder av tillbehör till denna tunnelbana, men dom kan inte sättas ut och den färdiga tunnelbanerutten som jag försökt ladda ner, där dessa tillbehör hör hemma finns inte heller, vad är felet och vad göra åt detta problem?, mycket tacksam för hjälp, för jag sitter så att säga fast här i båda programmen. mvh johnny nilsson