![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Min dator känner inte längre igen CDP-filer, så varje gång jag klickar på en sådan fil måste jag ange vilket program denna ska öppnas med. Någon som tror sig veta hur man får det hela att fungera igen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Installera om Trainz.
/blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Du kan ju starta Content Dispatcher och i programmet välja i menyn att öppna en cdp-fil. Då får du möjligheten att packa upp iaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Och om det inte fungerar, prova att gå in i Den här datorn/Verktyg/Mappalternativ/Filtyper. Leta upp cdp-ändelsen, markera ändelsen och klicka sedan Ändra. Välj sedan Content Dispacher som program och klicka OK hela vägen tillbaka. Om du inte hittar Content Dispatcher som valbart program när du klickat på Ändra, klicka Bläddra och leta upp ContentDispatcher.exe i din Auranmapp. Sedan OK hela vägen tillbaka.
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |