![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanske helt ointressant för er??????
Men jag köpte ny låda till datorn. Den kostade bara 550:- och har ett 400w silent power nätagg. Nätagget har en 120 mm stor fläkt! Det finns plats för 5 chassi-fläktar. En i "taket", två bak och två fram (framför hårddisk-racken). Fram (bakom en lucka) finns 2 usb och mic. För att ta bort toppen och sidorna så lossar man bara på en tumskruv. ![]() ![]() Just nu väntar jag bara på en hårddisk till den..... Min gamla låda fick bli en surf-/kontorsdator. Fick nämligen moderkort, processor (P2 350MHz), 192 MB minne och ett geforce 2 av en kompis. ![]() Nya lådan finns i flera olika färger och köptes på: www.shidas.com Egentligen ville jag inte köpa nått mer där, då han behandlar kunder som skit, men det är ju den "enda" data-butiken häruppe. ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mer data frågor från LokKalle | LokKalle | Off-topic | 2 | 2004-02-27 23:43 |
Terminator i bekväm låda | bobjörk | Off-topic | 4 | 2003-12-17 20:33 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |