![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
För inte allt för längesedan så tog jag och Mson dessa bilder, är dom inte rätt mysiga och stämningsfulla? [8D]
![]() ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Det är väl det enda positiva med sådant här skitväder; det blir bra stämning i bilderna. Snyggt!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Tjena.
Jag skriver inte mkt på det här forumet men....den första bilden är en förbannat bra bild, verkligen lyckad. Den ska du vara stolt över. //Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Riktigt snyggt Pson! Du har fångat novembervädret perfekt. Dessutom har den e-buzz färgen rätt igenom
![]() Framöver skulle jag gärna ha månadens järnvägsbild där som man röstar fram. /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ja, det vore mycket revligt.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Mycket härliga bilder du fångade där Pson! Bara du ser upp för tågen som eventuellt kan komma där. Det där med månadens järnvägsbild som röstas fram tycker jag låter som en jätte bra idé. MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Eftertanke till vad som _kan_ hända
http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/298602.htm ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Vi stod på en övergång.
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
XT Regina med det stora X:et. (7 Bilder a 1024x768 | Dson | Off-topic | 1 | 2003-05-04 10:16 |
Bilder från Stockholm! | Dson | Off-topic | 7 | 2003-04-22 14:36 |
Bilder på Linx X2000! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-26 19:06 |