![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
http://home.swipnet.se/~w-30044/Rc-lok.gif
![]() Kolla noga också vad som står i nedersta högra kanten!" ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Verkar som någon har lekt med tändstickor.
/Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
....Eller att den blivit omkörd av ovanvisade ånglok...? [}
![]() ![]() ![]() ![]() Seriöst: Skum skrivet av typen...[8][:X][|)] Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Eller det finns en pyroman som ligger och tända eld längs med banvallen.
![]() /Chessie System Chessie Railroad System 1972 - 1986 "Gone but not forgotten" |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tur att det inte är en fejk, 99% säker. Höhö.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Polisen är i farten. Gör oss alla en tjänst och sluta moppsa upp dig som om du bestämmde.
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Så tar vi det lilla lugna igen.
Kvarne har lika stor rätt som alla andra att rappotera ett inlägg utan att behöva bli kallad "polis" eller liknande. Psons tidigare inlägg uppfattade jag med glimten i ögat och jag tycker man tydligt kan se att bilden är manipulerad och knappast kan uppfattas som verklig. Personen som gjort bilden har väl fått dålig service av SJ och vill på detta sätt visa sin hämd (eller vad vet jag...) ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Kan väl tillägga min lilla åsikt, rapportera inlägg ni i all den mån ni orkar, och vill. Men låt oss andra slippa se att du/ni gjort det, fyller absolut inget intresse för mig what so ever. Inte någon annan heller förmodar jag.
"" tråd rapporterad "" hör hemma på dagisforum... // Håkan I can see clearly now, the brain is gone... |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Är inte alls intresserad av att få höra eller läsa om ett inlägg är rapporterat. Anser att det är bättre och mer rakryggat. Att om man rapporterar ett inlägg, så kan man meddela den som har lagt ut inlägget som man har retat sig på via mail. Så slipper vi andra ta del av detta. Nu känns det som om jag sitter i glashus och kastar sten. Att jag själv nu borde ha mailat till personerna ifråga. Vill bara tala om att det inte är något påhopp på någon av er som det är menat. Hoppas bara att alla som är här på forumet. Istället vänder sig till personen/erna via mail än att hålla på med pajkastning hit och dit om ett inlägg nu inte skulle falla på plats hos den personen. Finner själv inget intresse av att läsa ett inlägg, som inte passar en viss person, så att han måste slå ner på det i inlägget. Ta det via mail istället eller strunta i det Blir mycket trevligare för oss andra om vi slipper ta del av era dispyter. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
För det första, ja man kan uppfatta det med glimten i ögat, men jag tänkte att man för säkerhetsskul inte skulle skriva sådana inlägg i och med att det i alla fall förut har blivit missförstånd med mera och lett till citronpajkastning...jag ville bara se till så att det inte skulle bli bråk, men det hjälpte tydligen inte...
Angående skrivning av *tråd rapporterad*-grejen..humm...så det hör hemma på dagis-forum? Konstigt att det funkar så bra på Pc Gamers forum..där skrivs det titt som tätt när folk rapporterar... Ingen har någonsin gnällt över det....anledningen till att jag skrev det var ren rutin..jag tänkte inte så mycket på det, trodde inte att folk skulle ta illa upp över det, men jag hade tydligen fel.. Ska inte upprepas.... [:X] ![]() ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Kan vi inte gå över till ämnet nu!!!?!![B)]
![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
![]() |
#13 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Sorry sjonas, kunde inte hålla mig, du får en puss till påsk [8D] // Håkan I can see clearly now, the brain is gone... |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur många har fått sitt lilla paket? | Janne | Trainz - Allmänt om Trainz | 32 | 2003-11-14 15:26 |
Stackars lokförare... | Pson | Off-topic | 5 | 2003-01-06 20:03 |
Nån som fått sitt lilla paket än? | Hawk | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2002-11-22 13:39 |
Stackars Rc1 1012 :o( | Trigger | Off-topic | 7 | 2002-05-21 20:59 |