Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-07-26, 00:25   #1
bönan
Veteran

Reg.datum: Jul 2008
Lightbulb Jag har varit med här i 5 år nu...

Oj, så tiden flyger! När jag började skriva här var man en liten filur på 12 år, nu är jag 17 och snart är man vuxen... När jag var ny fanns ännu inte Rail Simulator, TRS2006 var den senaste versionen av Trainz och MSTS var lite mer levande än nu. Tänkt vad tiderna förändras... Det har blivit många inlägg med åren, nästan 5000, och jag hoppas att ett och annat vettigt ord har letat sig med i denna flod!

Det har varit ett stort nöje att få dela med mig av min tågsimuleringsupplevelse med alla er här på forumet. Det har alltid varit en positiv upplevelse att logga in på forumet och titta på bilder, svara på någon fråga eller kanske fråga något själv. Jag har fått mycket god hjälp att komma igång med mina ruttbyggen mm, och jag har alltid fått en fantastisk respons när jag har visat något som jag har pysslat på med.

Jag hoppas på, och ser fram emot många fler år med alla er forumiter. Jag vet att jag i alla fall för min del kommer bli kvar här för en lång tid framöver. Med detta inlägg vill jag bara skicka ett varmt och hjärtligt tack till ni som har gjort detta forum så trevligt.

Tack!

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2013-07-26, 00:43   #2
Jockes
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Du ska själv ha ett tack, för att du livar upp forumet, med hjälp av många, många andra (ALLA som skriver på forumet såklart)! Ett särskilt tack ska du ha för att du håller i "Månadens bild" från alla simulatorer, vilket gör det extra kul att komma in hit varje dag.

Otroligt kul är det att bara behöva besöka ETT forum för att hitta allt svenskt till dem största simulatorerna (och i vissa fall minsta). Och så hoppas vi nog alla att det blir många fler roliga å trevliga år på detta forum!

Själv har man bara varit med i 4 år (27 februari nästa år blir det dock 5), och knappt skrivit 600 inlägg (oj, bara det känns rätt mycket.. var inte länge sen jag hade runt 100 bara tycker jag...). Tänk var tiden går fort!

Hoppas alla på forumet får en rolig och bra fortsättning på sommaren!

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:37.