![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
HEJ!
Jag läste om VHJ på banbyggarnas sida och undrar hur mycket ni har gjort? Den ser ju helt fantastisk ut! MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kan ju rapportera att jag pratade med upphovsmannen Magnus idag !!
Det är tydligen ett tekniskt problem som han har fastnat på, arbete pågick med problemlösning. Däremot så vet jag tyvärr inget om när den kan tänkas komma ut !!! Tomas/repman www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Den kanske kommer på Tågsimulatordagen den 8:e mars? eller nån beta kanske kommer då? hehe.. Skulle vara kul om den kom.
MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vintern har kommit till KMJ igen! :) | Nicke_123 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-10-23 20:32 |
Jag åker till Ohsbruk nu...(har kommit tillbaks!) | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-06-23 20:18 |
Äntligen kommit igång med tunnelbane rutt!! | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-11-12 13:43 |
Nu har man verkligen kommit igång... | bobjörk | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-07-01 20:50 |