![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej alla.
Är det någon här på forumet som har byggt eller ska bygga Bergen-Oslo till Trainz ? Det verkar vara en snygg rutt enl filmen. M.V.Trainzhälsningar Coffiehans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hvorfor kan du ikke bygge den selv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag har tittat lite på Eniro kartor och sökt få fram en höjdkarta med hjälp av Radio Mobile. Dels så finns inget norr om 60,2 breddgraden på Radio Mobile och dels så är järnvägen mellan Oslo och Bergen full av långa och tråkiga tunnlar. Så det är inget jag känner för att bygga. Men lycka till att försöka själv, om ingen annan känner för förslaget. ![]() Hälsningar
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej
Skulle gärna försöka bygga banan, men problemet är att jag är helt rudis på Eniro å Radiomobile. Har jag haft Kartor som Liknande Länskartor som i Sverige. (där kan jag lägga upp kartan på ett Baseboard å dra spår det har gjort på Sverigebanan. Har tänkt att göra hela Sverige men har bara kunnat gjort ca halva p.g.a att skalan har försvunnit vill ha skala 0.06, vet ej om det är Vista som har tagit bort det eller om det är dom som har lagt ut Länskartorna.) M.V.Trainzhälsningar Coffiehans |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|