![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Sedan någon tid har jag ett underligt problem med internet. Det står att jag är ansluten nere i aktivitetsfältet, och det går bra att komma in på tex google. Men andra sidor funkar inte. Jag får bara "sidan kan inte visas", trotts att sidan ska fungera. Trycker jag F5 ett par gånger eller startar om webläsaren så funkar det ibland. Jag har prövat med både Internet Explorer och Firefox, och det är samma problem i båda. Problemet kom för några dagar sedan. Någon som vet???
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Har du fått ett virus skana datorn. Har själv ett problem kan inte trycka bort en sida för då står det att internet slutat fungera men alla sidor går bra men ireterande är det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Har du flera datorer som är anslutna till samma nätverk?
-Fungerar dessa? Hur är uppbyggnaden av nätverket? (Kan vara modem-router-dator) -Starta om all utrustning och låt den vara avstängd ett tag, längre tid ju bättre -Om du har router, gå in i den, släpp ipadressen (så du får en ny)
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, har flera datorer på samma nätverk. Min pappa har sin dator i ett annat hus, där själva modemet befinner sig. Min dator och min mammas, som befinner sig i ett annat hus, är trådlöst anslutna. Min pappas internet funkar, men jg ska kolla min mammas också.
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|