![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Lämna gärna en fototeknisk kommentar!
![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Någon? Av 26 som tittat, är den 0 som gett kritik?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Trist tycker jag..
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Mycket vacker bild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Faktum är att det känns som hela forumet tagit semester, vilket är fullt naturligt då det är varmt och skönt väder ute.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mjaa, du har nog rätt att det är semester nu, men jag tycker det är dåligt med kritik även andra årstider. Jag erkänner själv att jag inte är jättebra på att kommentera andras foton, men skulle säkert bli bättre om man får på sina egna också.
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
alltid samma trogna skara som kommenterar i stort sett. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare ssg
|
![]()
Fin bild men tror bilden lider av för mycket gulstick, allt ser tokgult ut samt att bilden nog skulle göra sin rätt i lite högre upplösning
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|