![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! var kan man ladda ner STW Plattformspaket min hd kracha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
Prova på STWs hemsida om du kan få Fredrik att peka på rätt hemsida förstås. annars kan du nå det från den här adressen: http://stw.nikson.se/ Gå till Download och Välj Scenery.
Janne Admin Svenska 3D-Tåg - Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Senast redigerad av Janne den 2009-06-11 klockan 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack! Janne
har en fråga till http://home.vannastv.net/tomasgc/swedishcontentguide där finns Växelguide,Luftledningsguide finns dom grejor.Finns dom å ladda hem? Senast redigerad av gubben50 den 2009-06-12 klockan 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej! Igen Fackverksbryggor jag menar prg inte Luftledningsguide ,Växelguide
så jag kan bygga i trainz och finns det å ladda ner gubben50 /John |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Fackverken har varit ute på beta och är vad jag vet klara, men Tomas har inte lagt upp dom för nedladdning.
Ekan och Jag har dom för att vi varit betatestare av dom och lika så växlarna därav att dom kanske nämns bland tutorialerna.
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]()
Jag vet att Tomas är upptagen av annat men skicka honom ett PM och fråga när de kan tänkas släppas.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej! ja det va kul å få veta
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |