![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Bilderna får tala för sig själva ![]() ![]() ![]() ![]() Tacksam för kommentarer och kritik
![]()
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Personligen tycker jag att du skulle vinna på lite mer kontrast/färgmättnad i bilderna...
![]() Är det möjligen vägen Möcklamo-Grimstorp, runt Lugnet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]() Jo, om du känner till Lugnet (ett lite ironiskt namn) så bör du känna till Hattsjöhult som ligger ett par hundra meter därifrån! Bild 1: Skymtar gården Hattsjöhult. Bild 2: Bakom mig finns det en skarp högerkurva invid ett gult hus och en ladugård med tre rännebryggor och om du går ner till vänster mellan huset och ladugården kommer du till gården Hattsjöhult och samtidigt på vägen ner passerar du fotostället både vid Bild nr 1 och 2. Bild 3: Samma motiv som Bild nr 1 men åt andra hållet, d.v.s jag står nere vid gården.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
De två första var ok, tvåan var bäst av alla. Men den sista är för ljus, så gör som Olaf instruerar, lägg till lite mättnad och kontrast så löser det sig bra.
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Lugnets motor eller va de heter känner en ju igen, har väl hänt att man åkt denna vägen nån gång när man inte haft bättre för sig också.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|