![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Vilken webbläsare använder du? | |||
Internet Explorer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 61.11% |
Mozilla Firefox |
16 | 29.63% |
Google Chrome |
2 | 3.70% |
Safari |
1 | 1.85% |
Annan |
2 | 3.70% |
Antal röster: 54. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Har inget bättre för mig, så jag startar en omröstning.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Firefox, Firefox, does whatever a Firefox does!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Exactly. Firefox tar dig bort från virus, spam och oönskade popups!
Inte garanterat, men 99% säkert! ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]() Citat:
![]() Men sak samma, Firefox är helt klart bäst!
![]() |
![]() |
#6 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag röstade Safari, men använder Firefox ibland. Safari är tyvärr inte helt kompatibelt med alla sidor.
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Röstade Annan, då alternativet "Flera" saknas(har alla ovanstående installerade utom safari)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Använder IE och har jämt gjort det. Vet att det finns bättre, men man är van vid det...
Nån som testat Google Chrome?
![]() |
#9 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Alla knappar och så verkar också väldigt lättillgänliga men jag har inte gjort något längre test av webbläsaren. Den har en del intressanta funktioner typ "Inkognitoläge(ingen info sparas om var du surfar) samt att varje flik ska vara oberoende av de andra, hänger sig en flik så dör inte hela webbläsaren vilket kan vara skönt om man har många flikar uppe... ![]() http://www.google.com/chrome/intl/sv/features.html# |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Man kan ha flera flikar. Man kan ha sk inkognitofönster* Dom 9st mest besökta sidorna kommer upp på "startsidan" när du öppnar chrome. Det är också mycket lätt att förstå och använda =) *Ett fönster där sidadresserna inte sparas i webläsar-historiken. Dvs om du är inne på en sida du inte vill att nån annan ska se att du varit inne på, så är det bara att ta upp ett inkognitofönster ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Jag kör Chrome. Hur det är med virussäkerheten vet jag faktiskt inte, men precis som Firefox krävs det mer än ett klick för att ladda hem och öppna en fil.
Fördelen med Chrome jämfört med Firefox enligt mig är snabbheten, långt ifrån lika tungkört som senaste Firefox. Nackdelen är väl avsaknad av trevliga add-ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|