![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej igen!
Min dator och jag kommer väldigt sällan överens och den bara krånglar hela tiden. ![]() Nu bråkade den så pass att jag fick blåsa om den och då slank det tyvärr in några nya drivrutiner till grafikkortet som jag inte vill ha men som inte heller går att avinstallera på något bra sätt... ![]() Dock visade det sig att MSTS blev lite snyggare: ![]() ![]() Klicka två gånger på bilderna för att få se dom i ursprunglig storlek. Nu finns det inte så många "morié-mönster" i spåren längre och spåren ser smala och fina ut. Färgerna är skarpa och mustiga, utan att bli för påträngande. Jämför med parasollets färger... Visst kan MSTS fortfarande se ganska fint ut? ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|