![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jaha, då har man 'bara' 90 dagar kvar av 'first class' biljetten för nedladdning av saker. problemet är att det blir "unable to download, the server appears to be full, please try again later".
Jag har inställningar för internet explorer ikryssat och rätt lösen osv. Finns det andra problem som gör att det kanske inte går att ladda hem saker?
![]() |
#2 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hallå Hans!
Jag antar att du använder TRS2006 och CMP för att ladda ner. Får du samma svar varje gång du försöker eller blir det bara ibland? Jag provade nyss att ladda ner via CMP och det fungerade bra. Enda skillnaden i inställningar mellan oss verkar vara att jag har "No Proxy Server" förkryssat istället för "Use Internet Explorer Settings". Om du laddar ner direkt ifrån DLS, t.ex. via FTP-länk, gör det någon skillnad? Tänkte ifall man kunde fastställa ifall det är CMP eller din First Class som krånglar (?). Har tyvärr ingen direkt lösning på ditt problem. Hoppas att det löser sig. mvh .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2009-11-30 klockan 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
jag skulle naturligtvis talat om att jag använder Trz2006. Ändrade till 'no proxy server' men det blev ingen skillnad. Verkar som om jag får göra det direkt från hemsidan. Nu får jag 'bara' leta reda på rätt adress att gå till......
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|