![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2006
|
![]()
Hej!
Jag har precis börjat med Trainz och har tagit de första stapplande stegen. Har kommit så långt så att jag kan ladda ned banor och lägga upp tåg på dessa. Nu är jag fast!! Jag bor i Nyköping och har fått syn på TGOJ-banan av f11a, men kan inte hitta banfilen. Har försökt kontakta f11a men når honom tyvärr inte via mejl. Nu går hoppet till er alla här på forumet, är det någon som kan tipsa mig var jag skall kunna få tag i TGOJ-banan, eller som kan sända över banfilen till mig? Mvh Gripen50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2006
|
![]() Citat:
Jag hoppas att du ser detta. Jag har läst ditt brev till mig, men tyvärr ¨år det inte att svara på det. Du tycks ha för mycket meddelande i din brevlåda så den vägrar att ta emot fler meddelanden. Men jag är är mycket intresserad av det du skriver om och tar tacksamt emot det du har gjort. Du behöver inte göra mer, men vill du så får du gärna. Du kan nå mig på arne.fjallborg@tele2.se Mvh gripen50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|