![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Var det inte någon som höll på med ett B-lok tidigare?
Här finns en mycket bra bild på hur hytten ser ut: http://f27.parsimony.net/forum67958/messages/6227.htm Mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Det var jag. Men tyvärr fick jag ett rött X.
/Jonatan
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vore synd då jag gärna skulle se ett B-lok i anslutande tåg till NKlJ. Mvh Anders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
*för dom som har sett NileCity och Farbror Barbro* Näääääääääääääääääääähhhhh! Jag menar bilderna du länkade till. :P
Loket är fortfarande kvar. /Jonatan
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2005-10-31 klockan 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Aha, då förstår jag vad du menar med rött x.
Tror det var så att bilden var länkad från Norska Jernbaneklubbens site http://www.jernbane.net/ och deras avdelning Posthylla som är deras bilduppladdning. Senaste tiden nu så har dock den servern genomgått en hel del arbete med driftstörningar och länkar som inte längre fungerar tyvärr. Bilden kanske dyker upp igen eftersom den inte han ligga ute särskilt länge. Mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Sjyst sida, tittade på ångloken... Normännen hade några Baldwinmaskiner som frestade mej lite. =9
/Jonatan
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|