Tack för stödet i LLJ som rutt-namn.
Fredrik:
Som jag tidigare sa, så kommer det i stort o smått och förr eller senare att bli namn som kommer innebära olika saker, beroende på vilken simulator-värld man jobbar i. Jag ser fortfarande inget stort problem i det, knappt ett problem ens. Om vi vänder på steken, om någon skulle skicka mig förfrågningar om LLJ och syfta på Trainz, så skulle jag med kraft hjälpa frågeställaren till rätta, skicka vidare förfrågan till den det berör, sätta mig in i vad det handlar om, för att på det sättet kunna ge en bra service. Det spelar väl ingen roll att det handlar om en annan simulator, klart man vill hjälpa sina kollegor på Trainz-sidan. Vi sysslar ju med tåg-sim, det är klart vi samarbetar oavsett vilket fabrikat vi använder för tillfället, eller hur?
Skillnad vore det om det vore 5 eller mer rutter, metoder, standards eller what-so-ever, då kan det bli förvirrande. Men, här har vi en rutt i MSTS och en metod för interaktiva industrier i Trainz... Vad är problemet? Jag kommer verkligen att se till att information eller frågeställningar som kommer till mig, angående Trainz-applikationen kommer att vidarebefodras till den det berör, vilket inte är särskilt svårt at klura ut.
Dessutom, vem är beredd att ersätta mig för den peng jag lagt ner på
www.llj.se?