Ja, det lilla jag har sett av banan verkar mycket lovande. Den är ju inte direkt liten heller, jag kommer inte ihåg om jag fick den till 200 eller 300 baseboards.
Jag har emellertid fått avbryta installerandet eftersom Download Stjälper inte samarbetar, trots att jag har aktiverad förstaklassbiljett. Det har lett till att jag försökt FTP:a ner alla dependencies till banan, 198 st. Då gav CMP upp och låste sig helt, samtidigt som hela TRS 2006 fick spatt. Jag blev av med den redan installerade Ostalgiebanan och DESSUTOM mina sparade sessioner till mitt pågående ruttbygge.
Jag är mycket nöjd med TRS 2006 som helhet, sånär som på ljudet, men det gör mig helförbannad att det skall vara så svårt att ladda ner från DS. Alla andra sidor, Protrainz och den italienska med flera, fungerar helt perfekt. Jag tycker det gränsar till lurendrejeri att framhålla alla 40.000 objekt som finns på DS, sälja särskilda förstaklassbiljetter och sedan inte kunna ha en anständigt fungerande nedladdning.
Jag HAR registrerat spelet, jag stänger av virusprogram och brandvägg och lika förbannat fungerar det inte.
Är det någon annan som har haft liknande långvariga problem med Download Fucking Station?
/Håkan
|