Ämne: Mitt slut..
Visa ett inlägg
Gammal 2005-11-17, 22:42   #11
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Unhappy Tradig tråd detta

Hej!

Ja jag kan väl bekänna att det har inte traskat något vidare med MSTS, men som jag berättade i ett annat inlägg i denna tråd så har jag eller rättare sagt haft personliga problem som gjort att man fått lite andra värderingar på livet.

Men peppar peppar ta i trä, det fixade sej och det finns ett antal pers här inne som vet vad jag talar om och som vet vad det hela handlar om....

Nu är det så att nu har burken haft en sjukdom och jag har fixat det, men då pajade hårddisken (: , men som jag sa igår via MSN så skulle jag inte kunna fixa detta förrän om en vecka, men jag har en snäll andra halva som ger mej en julklapp i förskott så nu skall bara denna inhandlas och monteras, men agendan tillåter inte detta förrän tidigast måndag. Efter att denna hd har installerats så skall burken rensas och sedan är det bara att tuta och köra...

Ok, detta kanske var lite offtopic, men en reflektion varför mitt arbete med MSTS har stått stilla. Det är som Mazz skrev att har man hus, familj, ett jobb så finns det inte så mycket tid över till detta.
Men de stunder som i varje fall jag har över går för det mesta till MSTS, men ibland så får man ta en paus. Man tycker det är tråkigt, har kört fast eller något annat som gör att MSTS inte har första tjing.

Men att MSTS är dött vet i fasen om jag kan hålla med om...Jag var ute på ett antal sidor igår och kollade runt och jag hittade en hel del nya grejor som har kommit under tiden jag varit off....Så allt snack om att MSTS är dött kan i varje fall inte jag hålla med om...

Jag kommer i varje fall att fortsätta med MSTS så länge jag känner att det är kul och inget annat kommer emellan. Dessutom så har man ju fått en del nya vänner som man kanske inte hade fått annars, bara en sådan sak gör att i varje fall jag kommer att fortsätta med detta...

Ha det bra där ute

MVH Kenneth