Inget är helt klart med "körbara" vägar än... Jag har bett Jimmy hjälpa mig att utforma busslinjerna.
Men klart är att det kommer bli en sån väg ifrån Hammarberga förbi Moviken iallafall!
Problemen med detta är att dom körbara vägarna kommer bli raka och platta. Detta för att det skulle bli ruskigt svårt (kanske omöjligt?) att ha det på annat sätt. Spåren och vägarna måste ju kunna följa varann!
Sen detta med carspawners. Dom ställer till mer problem, än dom gör nytta i körbara vägar. När du stannar vid en busshållplats, så vill du väl inte att bilarna ska köra igeonom bussen? Och så blir det med carspawners...ja om man inte har bussfickor då (vilket jag inte vill ha i stan iallafall!).
Ett annat problem är att jag knappast kan dra en carspawner hela sträckan och då kommer bilar ploppa upp och försvinna i tomma intet (på flera ställen). Det är inte skoj!
Så jag hade bara tänkt ha carspawners på paralella och korsande vägar. Men annars håller jag med, det hade vart tufft att köra mellan/med bilarna...