Ämne: LLJ [status]
Visa ett inlägg
Gammal 2005-09-09, 13:31   #685
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Ja, Totte, det va ett tag sedan som jag rapporterade från LLJ...

Men, visst byggs det och sugen är jag ... Men, andra projekt har just nu något högre prio, lite granna för att faktiskt kunna få ut något, det är lite trist i längden att bara bidra i forumet med bara bilder.... Därav arbetet med GDSJ, t.ex, som ju är mycket nära release nu. En annan konkurrent till LLJ vad gäller min tid, är ju 3D-byggande, som jag i många år egentligen velat syssla med, men prioriterat ner till förmån för RE-arbetet, inte bara LLJ.

De ganska omfattande bangårdarna på LLJ har för de små och medelstora inte varit några problem med övergången till ScaleRail, medans de större lider lite grann av att en del strategiska spår som finns i Xtracks, inte finns i ScaleRail. det har oxå bidragit til at LLJ fått kanske lite lägre prio just nu.

Men, ingen tvekan om lust att bygga i LLJ, det är oförändrat högt... Trafik och spårplansmässigt tror jag LLJ kommer erbjuda mycke underhållning... Men, man måste oxå komma ihåg att de nästan 40 mil järnväg som LLJ innehåller är ett stort projekt för en person... jag kommer dock inte tröttna...

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat