Visa ett inlägg
Gammal 2005-08-06, 18:31   #4
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Problemet fixat med en till ominstallation.

__________________________________________________ _______________

Bengan, jag har inget svar på ditt problem men om jag fattar dig rätt så har du alltså ställt in att själva .cdp-filerna också sparas någonstans och inte installeras direkt?

cdp-filerna sparas i min egenbestämda mapp, men filerna installeras ändå av sig själv.

Visste inte att man kunde göra så utan för mig installeras allt ifrån DLS direkt som kuid-mappar.

På bild ett från Bin-mappen har du det lilla gula loket som det står Trainzhelper på. Dubbelklickar du på den, så kan du göra inställningar så att det du laddar ner även sparas som cdp-filer där du vill ha dom.

Förresten, får du samma fel om du klickar på att ladda ner direkt och inte via korgen? Jag laddar bara hem direkt numera för korgen slutade fungera ibland och sen var allt man ställt på kö borta och man fick börja om.

Har inte provat denna gång med att ladda ner direkt. Annars har jag haft precis samma problem som du med korgen. Lagt till i listan, laddat ner. Fått svar att allt är complet och sen har det visat sig att ingenting har blivit nedladdat. Sen har man fått börja om.

Nu laddar jag ner i min speciella mapp. Kontrollerar om det har blivit nedladdat. Har det blivit det, så flyttar jag alla cdp-filerna till en annan mapp. Så att jag alltid har min nedladdningsmapp tom.

EDIT: Lägger till några bilder för sparande av cdp-filerna.

Bengan.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Image3.jpg (150.5 KB, 35 visningar)
Filtyp: jpg Image4.jpg (125.1 KB, 34 visningar)

Senast redigerad av Bengan den 2005-08-06 klockan 19:07.
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat