Visa ett inlägg
Gammal 2005-07-25, 09:57   #168
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Tack allihopa!
Roligt att ni gillar rutten. Nu vet man att en rutt inte behöver vara exakt 100% lik orginalet, för att bli uppskattad (och min är ju inte ens färdig heller!). Så nu kanske fler vill/vågar bygga verkliga svenska rutter...

Stort TACK till mikael512, som gett oss en signal-patch och några aktiviteter. Nu blev det mycket intressantare att köra!

mixerboy: "En sak till...du kan inte ta bort signalernare som finns efter perrongen vid ändstationerna. Lite jobbigt när tågen bara står kvar och inte försvinner." Jag tycker inte som du, jag vill inte att tågen ska försvinna. Det gör dom ju inte i verkligheten.

Byggare Bob: Jag tittade aldrig så nogrannt på klockan. Skoj att hela är animerad!

floppa: Man får köra med vilket tåg man vill, men spårvagnar är ju att fördra. Dom har ju testat många olika spårvagnar på denna linje, så man behöver inte bara köra med dom som följer med rutten...

abjol och mixerboy: Jag har inga problem i cabview mode. Men jag har hört förut att en del har det (andra tåg!). Måste vara nån inställning eller nått????

Tillägg: Kanske skrev lite utan att tänka där!? Trollhättanrutten och Dalabanan är ju två verkliga rutter som fått mycket positiv respons. Dom ser jag fram emot att få köra!

Senast redigerad av Pierre den 2005-07-25 klockan 10:07.
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat