Hej vill medela att jag hittade en gammal rutt som jag började bygga hos min pappa men datorn här är lite gammal så om nån vill så kanske ni kan ta den och fortsätta på den??Biografi av den så långt som jag kommit: Den heter Greenwood Railroad men det kan ni byta om ni vill och göra den svensk ellr nåt( liknar en amerikansk rutt nu)den är påhittad och enkel och dubbel spårig. större vid ett ställe där slutade jag.den är inte elektrifierad alltså diesel ellr ång.Tänkte mig att den skulle vara ångloks körd först (den ska föreställa gammal)men den som vill ta den bestämmer.den går igenom mycket skog och i början där stationen utan namn är är ett relativt högt berg med lite konstigt stup.Den som vill fortsätta på den är det bara att skriva här så fixar vi så att ni får den(Vet inte hur man överför)Men det kan säkert nån av er.Ska till min mamma nu där datorn har pajat så jag har ingen changs att se om ni skrivit något.Men vecka 18 kommer jag till pappa igen så då kan jag kolla. hej på en vecka alla kära forum medlemmar