Visa ett inlägg
Gammal 2004-08-06, 19:51   #15
Olaf Lindström
Moderator

Reg.datum: Dec 2002
Standard

--
Håller med om vi är duktiga på och bygga rutter, men danskarna har åstadkommit rutter i Danmark baserade på verkligheten, och det ska de ha credits för!
Vi i Sverige är också bra ruttbygare, men vi har bara kopierat rutter från orignialrutterna: JBJ (Marias Pass), VHJ (NE Corridor).
När skall vi få se en "riktig" svensk rutt?
--

Kommentar från lilla*host* stora mig!:

Jag skulle då *** inte byta ut exempelvis Hawk's jättefina rutter mot hela sveriges banor i deras så kallade verklighetsbaserade banor. Jag tycker de är trista att köra på då man inte ser något mer än lite buskar på spårkanten och hus då och då, verkligheten är mycket mer lik LLJ, KMJ, WF3, Vysocina och alla sådana banor![B)](min åsikt)

Fast de ska ha credit för att de har lagt ner arbete på det, men att kalla det verklighetstroget är säkert möjligt, men då har jag annan uppfattning om vad som egentligen är verklighetstroget!

Msts-akuten.com
Jag och Mats(ja, det kan jag nästan säga utan att fråga) tackar dig för ditt fina arbete och din tanke om att grunda en sida för alla som kommit på fel spår i msts världen!

Din inställsamma personlighet som alltid vill hjälpa alla har varit till stor hjälp för alla som håller på med msts! Så alla som varit på msts-akuten.com har ju faktiskt dig att tacka för den sidan en hel del!

Hoppas du får det bra i fortsättningen, ta en paus eller hoppa av. Jag vill inte tjata på vad du ska välja men jag hoppas verkligen att du får en bra fortsättning och tackar för att du gjort en av de största svenska insatserna i svensk msts historia!

MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu   Svara med citat