Visa ett inlägg
Gammal 2004-07-13, 13:42   #80
Rogge
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev snobben

Någon som kan hjälpa mig att få igång den?

EDIT2: Nu har jag fått MSTS att fungera igen efter att jag raderade alla com filer med, aldrig skulle jag kunna tro att det var de som spökade men problemet kvarstår att jag inte kan använda VHJ för då slutar hela MSTS att fungera
Jag förutsätter att du kopierat alla filer och mappar till rätt plats, förutom dom filer jag nämner i punkt 1. härinunder:

1. När du håller på att kopiera över filerna som tillhör VHJ till MSTS så kopiera INTE över några av dom consists som följer med. Filerna har filändelsen con och skall ligga i mappen C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\CONSIST

2. Radera ALLT i mappen C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\ROUTES\VHJ\ACTIVITIES

3. Radera ALLT i mappen: C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\ROUTES\VHJ\SERVICES

4. Radera ALLT i mappen: C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\ROUTES\VHJ\TRAFFIC

När du gjort det här så skall det fungera utmärkt. Nu får du ju iofs skapa aktiviter själv eller "nöja" dig med att utforska rutten. Det är ju iofs bättre än att inte få igång den överhuvudtaget...

Mvh, R o g e ®
Moderator Svenska 3D-Tåg
Regler
Rogge besöker inte forumet just nu   Svara med citat