Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-15, 06:34   #55
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Jag förstår inte varifrån du fått att jag "kräver" att dom ska hitta sponsorer? Eller att jag förslagit det. Jag har ju bara frågat om man kan använda sponsorer. Det är en viss skillnad!

Detta skrev jag:
"Detta gör mig smått förvirrad!?????? Ni har Christian som sponsrar e-buzz med serverplats. Varför kan inte uktrainsim m.fl. sidor ha sponsorer? Är dom för stora för det? Kan man inte ha fler än en sponsor? Lättare att ta medlemsavgift, än leta sponsor?"

Och självklart förstår jag att det kostar pengar att hålla igång en sida. Men att ta pengar ifrån freeware saker för att betala sidans omkostnader, tycker jag inte är rätt. Då är inte sakerna freeware längre!

Och se, det fanns ju en annan lösning! Den som MarcusF föreslår säger du också skulle fungera. Om man kan lite om sånt här, så kan man säkert hitta fler lösningar också!?

Jag tror (skriver TROR) att uktrainsim och train-sim.com valt den enkla lösning att ta pengar ifrån deras besökare och när dom gör det, så bryter dom mot det som står i Readme-filerna på deras downloads!

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat