Janne: Om jag betalar c:a 2000kr, så förväntar jag mig INTE att få det bästa grafikkortet. Men jag vill ha det bästa för dom pengarna! Och enligt tester i data-tidningar och på nätet, så är det ATI 9800pro i den prisklassen.
Och sen är det så med data-grejer, att det alltid måste till nya drivare och patcher. Det är därför jag inte bytt det, jag har ju trott att problemen ska kunna fixas eller att jag använt fel inställningar....
Pson: Vad då samma spel? Jag har såklart testat det på andra spel också! Och det borde väl bli snyggare med Kantutjämning och Anisotrop filtering? Det har du ju själv sagt åt mig! Glömt det?
Och självklart har Windows installeras om och drivare testas, men inget hjälper. Nu är ju inte problemen stora och kortet går att använda. Men för mig blir det inte ATI igen!
Varför blundar ni för sanningen? ATI har problem med sina kort igen!Det har inte stått så mycket om det förut, men nu står det mer och mer om problemen (antagligen för att försäljningen har ökat). Är det det gamla vanliga: Jag har inga problem och då har ingen annan det heller!?
Tror ni att Pussgurkan, Mson och jag m.fl. ljuger om problemen vi har/haft?
http://pirpen.cjb.net/