Som jag sa förut så vet jag nada om vad det kostar att hålla en stor sida uppe....
Jag tror ingen har fattat poängen och/eller fattat varför jag tycker detta är snett (förutom pussgurkan!). Jag tycker inte det är rätt att ta betalt av folk för att få tillgång till freeware saker. Gör man det, gör man sakerna till payware och utnyttjar dom som lagt upp sakerna!
"Vem har sagt att du behöver betala Pierre?" Om alla sidor går mot detta, så kommer ju även jag få betala eller sluta med denna hobby. Och om alla sidor börjar med detta system, så kommer det inte vara några 76 öre om dagen man betalar heller....
Att slå ut nått per dag, är bara för att få nått, låta billigare än det är. Så där håller alla affärer på, som vill lura folk! Ingen betalar väl heller per dag???? Månad, kvartal eller år brukar man väl normalt betala!?
Om alternativet är payware sidor, så varför inte ha sakerna utspridda på flera sidor. Man kan ha en sida, där man kollar vilka saker som finns (bilder!) och sen länkas man till den sidan, där den saken finns....
Borde väl inte vara så jäkla krångligt heller!?
http://pirpen.cjb.net/